من زن هستم
من زن هستم



روزه مامانای گلمون مباااااااااااااااااااارک :)

روز مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری!
روز مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده تو ،دلواپسی!
روز مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری !
روز مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد!
روز مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن او که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود !
روز مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن...
روز زن بر تمامی زنان و ماردان فداکار پارسی مبارک باد.



نظرات شما عزیزان:

ഇܓĿĀƉȲ ₦ĀƵĪܓఞ
ساعت14:48---9 خرداد 1392
webe bahali dari aji joonam man shomaro link kardam khoshhal misham be manam sar bezani va linkam koni

arash
ساعت18:12---23 ارديبهشت 1391
سلام
دوست عزیز می دونستید که چند وقتیه که تبادل لینک دو طرفه دیگه هیچ افزایش امتیازی رو در بر نداره.
اگه می خواهید رنکتون تو گوگل و در نتیجه بازدیدتون بره بالا به سایت من بیایید و لینک خودتون رو در اونجا بزارید
کاملا مجانیه و ضرری هم نداره
منتظرتون هستم
http://link3.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:,

  توسط دختر پارسی  |
 


مرد از مردن است . زیرا زایندگی ندارد .مرگ نیز با مرد هم ریشه است. زَن از زادن است و زِندگی نیز از زن است .

 

دختر پارسی

 

 

 

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 1119
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)